KAPITEL 8-mess

"Sanning." Sa Justin, men från Chaz' och Ryans munnar hörde man bara. "Host, fegis." Justin blängde på dem, för att sedan återgå med blicken på Hannah.
"Säg det bästa med Sele..." Sa hon och kollade på Justin.
"Serously, kom du inte på något bättre?" Frågade Justin. Och vi andra höll med, Hannah brukade vara den som gillade att retas med folk.
"Jag var inte klar än, Säg det bästa med Selena. Samt den värsta med henne." Nu förstog jag. Hannah hade nämigen sagt innan vi gick hit att hon inte rikgtig gillade Selena, dock sa hon aldrig varför.
"Men de kan jag ju inte göra!" Protesterade han. "Det är ju elakt."
"Vem sa att den här leken var snäll? Säg det bara."
"Okej då.." Mumlade han. "..bästa:.. Uhm... Hon är snäll, och så. Sämsta: Hon blir lätt avundsjuk, bossar. med mera."
Man såg hur selena reagerade. Men hon sa inget ting. Det va Justin's tur och snurra flaskan. Jag bad tyst för mig själv att det inte skulle bli mig. Flaskan stannade och jag såg hur alla vände blickarna mått mitt håll. ----"Sanning eller konsekvens" Koka sa jag . Men ångrade de mig . Det var för sent. Du ska kyssa Ryan. Jag kollade på han. Han värkar inte ha nått i mot detta. Jag börjar krypa upp till hans fan och dör stannade jag lite men sen så tänkte jag det är bara att göra det. Så jag kysste han. Nu kröp jag till baka till ditt jag satt och så snurrade jag flaskan. Den stannade på Justin igen. Sanning sa han - säg fin mörkaste himlighet. - det är väll att jag sover med min nalle som heter mrs.teddy. Alla började skratta. - Ne nu tycker jag att ska kolla på film. Sp det blev film. Och sen var det dags för oss och gå in till oss . När vi prisis skulle lägga oss så bankade på dörren i och utan för. Jag sprang till dörren och utan för står Justin . Han går in till vårt sov rum. Jag går efter. - jag vill prata mer er. Han satte sig i sängen. - det är så här att selena oh jag bråkat och det är inte första gången heller. - vad bråkar ni om då frågade chaz. Sen berättade han om att selena hade blivit jätte arg på han över vad han hade sak om henne på konkan. - vart är hon nu då sa Hannah. -hon stak. Alla kollade på han.- ge mig din mobil. Ryan sträckte fem hande. Justin tog upp sin mobil och sen så ringer han selena. Han har högtalare på. Hon svara efter kanske en signal. - du Justin jag vill inte snacka med dig okey, det är nå bättre om du och för slut sen la hon på. Där satt Justin som en staty han rörde inte på sig. Efter kanske 10 min fick han lyft och sa kan jag få sova här alla nickade. - du kan sova i min säng sa hannah. Så sover jag brevis ally. Så den kvällen så sova alla vi 5 som stockar. Nästa morgon valde jag av att nåns mobil ringer. Jag kollar runt och märker att det är Justin' s mobil. Jag tar upp den på displayen så står det " scotter" jag knuffade på Justin och vaknade jag pekade på mobilen och han sätter sig upp tar mobilen och går iväg. Sen kom han till baka tig sina kläder och gick ut i köket och tog på sig. Jag gick också ut i köket - vart ska du? - jag ska bara till baka till mitt rum. -Hänger du med? Jag hängde med han. Och där inne satt vi och pratade om allt. Möjligt. Han är en väldigt snäll kille. Jag hade en helt Anna syn på han  honom förut. Jag hade en väldigt bra stund med han. Men den stunden vara ju
inte längge för snaet flög dörren upp 3 väldigt nyfikna vänner.
-Vad gör ni två här då sa Chaz till oss med sin kärleks röst.
- Vi pratar bara lite okey,får vi inte gör det. Jag kollade på dom.
Dom kom och satte sig i soffan där vi satta. och nu satt alla och prata till's
Justin mobil ringde.

vem är det som ringer Justin ?
förlåt för en krot kapitel men jag kom inte på nått mer nu. // emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0